Piegāde.


Ķekavas novads (bez maksas)

Rīga (no 100eur par pirkumu)( bez maksas)

Pakomats / Kurjers ( cena atkarīga no preču daudzuma un svara). Piegādes laiks 1-2 darba dienas.


Apmaksa: 

1. norēķini skaidrā naudā pie preces saņemšanas.

2. norēķini ar pārskaitijumu (100% priekšapmaksa)


Preču garantija un atgriešana atpakaļ.

1. Precēm no "FixCars" tiek nodrošināta garantija atbilstoši LR likumdošanai, ja prece tiek lietota saskaņā ar lietošanas instrukciju un atbilstoši ražotāja paredzētajiem mērķiem.

2. Uz precēm, ko Pārdevējs pārdod Pircējam, attiecas visi šo preču ražotāju noteiktie garantijas nosacījumi un garantijas termiņi, kā definēts konkrētās preces tehniskajā dokumentācijā, ja tāda ir pievienota. Garantijas termiņš tiek rēķināts no momenta, kad attiecīgā prece tiek pārdota Pircējam.

3. Garantijas laikā remonta nepieciešamības gadījumā, prece ir jānogādā "FixCars", uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu - čeka oriģinālu un aizpildītu garantijas talonu.

4.  Garantija sedz tikai un vienīgi nekvalitatīvo rezerves daļu un nesedz ar to nomaiņu saistītos servisa darbus, kā arī nesedz transporta izmaksas (maksu par nobrauktiem km). Garantija neattiecas uz eļļām, smērvielām, tehniskiem šķidrumiem, izolācijas materiāliem, spuldzītēm, drošinātājiem.

5. Ja preces nav iespējams salabot un tās ir jāmaina, Pircēja pienākums ir tās nogādāt Pārdevējam oriģinālajā iepakojumā un oriģinālajā komplektācijā, izņemot tos gadījumus, ja to nepieprasa atbilstošās preces ražotāja garantijas noteikumi.

6. Ja tiek noskaidrots, ka preces, kuras tika nosūtītas garantijas remontam uz ārzemēm, atbilst ražotāja specifikācijām, standartiem, kā arī tehniskajiem nosacījumiem, kas norādīti preču tehniskajā dokumentācijā, un pilnīgi darbojas vai arī preces tika sabojātas (patvaļīgi remontējot, patvaļīgi izmainot komplektāciju u.tml.), šīm precēm garantijas remonts netiek veikts, preču transportēšanas un citus ar to saistītos Pārdevēja izdevumus sedz Pircējs.

7. Garantija ir spēkā tikai "FixCars" iegādātajām precēm.

Eiropas valstī iegādātas analogas preces, garantijas remonta nepieciešamības gadījumā ir jānogādā attiecīgi uz to veikalu, kuru norādījis preces pārdevējs.
Izmaksas par normālu uzturēšanu, profilaktisku apkopi vai nomaiņu detaļām, kas nav nepilnīgas, sedz pircējs.
Garantijā neietilpst preces transportēšana - nogādāšana veikalā un piegāde pēc remonta. Garantijas remonti tiek veikti tikai sertificētos servisos.

8. GARANTIJA NAV SPĒKĀ!

  • Ja bojājums radies nepareizas ekspluatācijas, pārtaisīšanas, modifikācijas, sliktas uzturēšanas, nepietiekamas uzturēšanas vai paviršas aprūpes rezultātā.
  • Ja bojājums radies lietošanas instrukcijā doto norādījumu neievērošanas dēļ.
  • Ja precei veikts remonts pašrocīgi, vai arī jebkurā citā servisā, kas nav sertificēts serviss.
  • Ja preces ir tikušas izmantotas komerciālos nolūkos (piemēram, iznomātas, taksim, operatīvajam transportam, sporta pasākumiem).
  • Ja pircējs nespēj uzrādīt pirkuma apliecinošu dokumentu - čeku un pareizi aizpildītu garantijas talonu.
  • Garantija neietver normālu nolietojumu, skrambas un mehāniskos defektus, kas neietekmē preces pilnvērtīgu darbību.